Termeni si conditii de utilizare a website-ului www.almaz.ro

Acest document se refera la conditiile in care poate fi utilizat website-ul www.almaz.ro
Accesand sau utilizand website-ul www.almaz.ro, sunteti de acord cu termenii si conditiile de mai jos.

  1. Definitie termeni

ALMAZ– este denumirea comerciala a S.C. SEIRANOV PARTNERS S.R.L. – companie inregistrata in Bucuresti, Soseaua Orhideelor, nr. 19, Sector 6, C.U.I. RO 42422728, numar inregistrare Registrul Comertului J40/4070/18.03.2020

Site– domeniul almaz.ro

Cont– sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail/nume utilizator si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii precum nume de utilizator, parola, nume si prenume, adresa de e-mail, adresa de livrare și istoricul comenzilor. Utilizatorul se va asigura că toate informatiile contului sunt corecte, complete si actualizate.

Utilizator– orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin crearea Contului, isi exprima acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Cumparator– orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care isi face un Cont in Site si plaseaza o Comanda.

Cosul de cumparaturi– sectiune din Cont in care Utilizatorul poate sa adauge produse pe care doreste sa le achizitioneze.

Comanda– documentul electronic cu ajutorul căruia Cumparatorul transmite Vanzatorului intentia sa de a achizitiona produse de pe Site.

Contract– reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut- toate informatiile de pe Site care pot fi accesate prin intermediul unui echipament electronic/ orice forma de comunicare transmisă de către Vânzător Utilizatorilor prin intermediul oricăror mijloace electronice sau de altă natură.

Comunicari comerciale – mesaje prin intermediul Site-ului, e-mailului, telefonului mobil în care Vânzătorul îi transmite Utilizatorului informatii privitoare la campaniile in derulare, ofertele si promotiile curente sau viitoare, campanii de retargetare, sondaje de opinie sau informatii cu caracter general.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vanzarea unui produs prin intermediul Site-ului, in functie de modalitatea de plata sau rambursare.

  1. Documente contractuale

Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare aleasa de Vanzator pentru operatiunile sale comerciale (telefon sau e-mail).

După efectuarea Comenzii, Cumparatorul va primi din partea Vanzatorului o notificare electronica la adresa de e-mail specificata la crearea Contului.

  1. Politica de vanzari online

Toate preturile produselor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

Orice Utilizator poate folosi Site-ul pentru a plasa o comanda catre Vanzător.

Utilizatorul poate comunica cu Vanzatorul prin intermediul adreselor de e-mail și numerelor de telefon mentionate în sectiunea Contact. Vanzatorul are libertatea de a utiliza datele primite de la Utilizator, conform politicii de confidentialitate, in scopul realizarii de studii de caz, profil de client, comportament client in vederea imbunatatirii serviciilor.

  1. Dreptul de proprietate intelectuala

Toate materialele folosite pe Site sunt proprietate intelectuala a Vanzatorului. In eventualitatea incalcarii unor drepturi de autor, este pusa la dispozitie adresa de e-mail contact@almaz.ro

Continutul, logo-urile, reprezentarile stilizate, simbolurile comerciale, imaginile statice, imaginile dinamice prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Vanzatorului.

Este interzisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul, alterarea, utilizarea, oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Vanzator, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Vanzatorului asupra Continutului.

Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Termenilor si Conditiilor.

  1. Prelucrarea datelor

Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe Site, Utilizatorul declara ca accepta sa fie contactat de catre Vanzator prin orice mijloace disponibile.

Prin completarea informatiilor din datele de contact: nume, prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, Utilizatorul intelege ca aceste date urmeaza a fi procesate în baza de date a Vanzatorului in scopul imbunatatirii serviciilor și relatiilor comerciale.

  1. Politica de confidentialitate

Vanzatorul va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care Cumparatorul i le furnizeaza.

Almaz colecteaza urmatoarele informatii cu caracter personale prin intermediul Site-ului:

• Informatii de contact (nume, prenume, varsta, adresa de e-mail, adresa de livrare, telefon)

• Nume de utilizator si parola

• Comentarii si alte tipuri de continut pe care le furnizeaza Clientul

• Informati privitoare la interesele personale

• Informatii demografice

• Informatii despre activitatile online ale Clientului (informatii despre dispozitiv, despre istoricul si comportamentul de navigare) prin folosirea cookie-urilor

Almaz foloseste aceste informatii in urmatoarele scopuri:

• Pentru a evalua și imbunatati calitatea serviciilor si a produselor, pentru analiza produselor si a bazei de clienti, analiza datelor și alte functiuni interne

• Pentru a comunica cu Utilizatorul prin intermediul e-mailului, telefonului mobil

• Pentru a se pastra la curent cu standardele industriei relevante

• Pentru a raspunde solicitarilor Clientului

  1. Folosirea cookie-urilor

Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor; aplicatii tipice sunt retinerea preferintelor Utilizatorilor si implementarea sistemului de „cos de cumparaturi”.

Cookie-urile fac posibila recunoasterea terminalului Utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor acestuia.

O vizita pe Site poate plasa: Cookie-uri de performanta a site-ului, Cookie-uri de analiza a vizitatorilor, Cookie-uri pentru publicitate sau Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.

Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru Utilizator si sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele

  1. Păstrarea datelor cu caracter personal

Almaz va pastra datele cu caracter personal pe durata care serveste scopului pentru care au fost colectate.

  1. Comanda

Cumparatorul realizeaza Comanda prin adaugarea produselor in Cosul de cumparaturi si finalizarea Comenzii la efectuarea platii, alegand metoda de plata specificata de Vanzator.

Orice produs adaugat in Cosul de cumparaturi este disponibil pentru achizitie in masura in care acesta se afla in stocul Vanzatorului. Adaugarea unui produs in Cosul de cumparaturi, fara finalizarea Comenzii, nu reprezinta inregistrarea Comenzii, nici rezervarea automata a produsului.

Prin completarea formularului de comanda și finalizarea platii, Cumparatorul isi asuma raspunderea ca toate datele furnizate sunt corecte și complete.

Prin finalizarea procesului de Comanda, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul il poate contacta prin toate mijloacele stipulate, atunci cand situatia o va impune.

Pentru situatiile in care banca emitenta a cardului Cumparatorului nu accepta plata sau datele furnizate de Cumparator sunt eronate sau incomplete, Vanzatorul isi acorda dreptul de a anula Comanda. Acesta va emite spre Cumparator o notificare și va fi exonerat de orice orice obligatie ulterioara

  1. Facturare – Plată

Dupa finalizarea Comenzii, Vanzatorul va emite spre Cumparator o factura pentru produsele livrate, in baza datelor furnizate de acesta.

  1. Livrarea bunurilor

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor pentru o manipulare optima si transmiterea documentelor necesare livrarii.

  1. Pret derizoriu

Vanzatorul va face toate eforturile pentru a oferi informațiile corecte privitoare la prețul și caracteristicile produselor. Este posibil ca unele caracteristici si/sau preturi să fie gresite dintr-o eroare umana. In cazul in care Cumparatorul plaseaza o Comanda in care produsul are pretul gresit, Vanzatorul are dreptul sa anuleze Comanda.

Conform Art. 1665 din Noul Cod de Procedura Civila -„Preţul fictiv şi preţul derizoriu:

(1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.

(2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare.”

  1. Returul

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Cumparatorul il va informa pe Vanzator de intentia sa de retragere din contract prin completarea formularului de retur afisat in Site sau prin transmiterea unui e-mail.

Produsele pot returnate în termen de 14 de zile calendaristice de la data achiziției online pentru rambursarea sumei platite sau 30 de zile calendaristice de la data achizitiei pentru schimbarea produsului.

Vanzatorul va suporta cheltuielile de transport aferente returului in urmatoarele situatii:

  • Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
  • Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie.

Cumparatorul va suporta cheltuielile de transport aferente returului in cazul in care doreste schimbarea produsului din motive care nu țin de conditiile exprimate mai sus (deteriorari severe la livrare, discrepante intre Comanda și produsul livrat, defecte de fabricatie).

Cumparatorul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte despagubiri, in urmatoarele situatii:

  • Cererea de returnare este facuta dupa incheierea termenului de 14 zile calendaristice, respectiv 30 zile calendaristice de la livrarea produsului.
  • Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, insotit de documentele aferente si impachetat in ambalajul initial.

In cazul in care Cumparatorul nu returneaza produsele corect impachetate pentru manipulare, curierul desemnat de Vanzator pentru ridicarea acestuia pe cheltuiala lui este indreptatit sa refuze preluarea coletului.

In cazul in care Cumparatorul alege o alta cale de retur dacât cea agreata de Vanzator, Cumparatorul este raspunzator de orice nereguli de impachetare si manipulare constatate la receptia returului.

Vanzatorul ii va rambursa Cumparatorului suma primita in decursul a 30 zile calendaristice de la data la care primeste cererea de retragere din partea acestuia, prin transfer bancar in contul IBAN specificat în formularul de retur.

  1. Garantii

Almaz, magazin online operat de S.C. SEIRANOV PARTNERS S.R.L. cu sediul in Soseaua Orhideelor, nr. 19, Sector 6 Bucuresti, avand CUI RO 42422728, J40/4070/18.03.2020, detinatoare a Autorizatiei eliberata de ANPC, Nr : 11299 pentru efectuarea de operatiuni cu metale pretioase si pietre pretioase, asigura, garanteaza si declara pe propria raspundere, ca bijuteriile din argint, importate si comercializate de societate, nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu normele UE.

Pietrele naturale pot prezenta mici diferente si imperfectiuni de culoare sau crapaturi, acesta nu este un defect, este aspectul lor natural.

Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand primiti produsele cumparate de la noi. In cazul in care nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna si le vom schimba sau va vom returna contravaloarea produselor. Produsele pot fi schimbate/reparate în termen 30 de zile calendaristice de la data achizitiei.

Orice produs cumparat din magazinul online Almaz poate fi returnat conform conditiilor anterior mentionate, DOAR in cazul respectarii termenilor si conditiilor de retur.

Garantia se acorda pentru 30 zile calendaristice de la data cumpararii produsului.

Clientii Almaz.ro vor returna produsele cumparate, in ambalajul original, impreuna cu factura, in termen de 30 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

  1. Instructiuni de folosire si ingrijire a bijuteriilor

Va recomandam sa feriti bijuteriile de lovituri, sa le dati jos inainte culcare, inainte de a face baie, de a spala vasele sau inaintea altor activitati similare in care bijuteriile ar veni in contact cu apa, detergenti, produse cosmetice si chimice sau corozive, pentru a evita caderea pietrelor, uzura partilor care contin piele naturala sau alte materiale, oxidarea argintului, distrugerea lacului de protectie de pe unele bijuterii din argint.

Fiecare bijuterie se va pastra intr-o punga separata pentru a evita deteriorarea lor prin atingere.

Argintul este un metal care se oxideaza, procesul fiind accelerat de contactul cu umezeala . Oxidarea argintului este un proces natural, nu este un defect. Curatati bijuteriile din argint simplu cu o carpa moale, solutii speciale pentru curatarea argintului, pentru a le reda stralucirea. De asemenea, nu folositi parfumuri sau spray fixativ in vecinatatea bijuteriilor.

Nu lipiti pietrele cazute cu niciun tip de adeziv !

Nu expuneti mult timp bijuteriile la soare intrucat acestea isi pot pierde din luciu sau se pot decolora. 

Aceasta garantie va asigura ca bijuteriile sunt din argint (garantia se refera la faptul ca bijuteria este din argint si este marcata corespunzator) si ca nu-si vor schimba proprietatile in cazul in care respectati conditiile generale de folosire, descrise mai sus.

In perioada de garantie, in cazul in care aveti o reclamatie si doriti sa trimiteti un produs pentru reparatie, va rugam sa va asigurati ca produsul este trimis impreuna cu factura fiscala si in ambalajul original.

Conform legii 449/2003, art.11 alin.2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul caderii pietrelor.

Orice reparatie la produsele aflate in termenul de garantie se va efectua in mod gratuit sau se va inlocui produsul, daca se confirma faptul ca un defect de material sau de manopera a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari, mai degraba decat utilizarea necorespunzatoare a produsului de catre cumparator.

In cazul in care bijuteria nu poate fi reparata, in functie de alegerea dumneavoastra, va putem inlocui bijuteria defecta cu un alt exemplar in acelasi model (in limita stocului disponibil), un alt model de aceeasi valoare sau va putem returna contravaloarea ei. Garantia consta in remedierea gratuita a deficientelor aparute la produse in cadrul termenului de garantie si care nu sunt imputabile consumatorului.

  1. Transferarea bunurilor

Proprietatea asupra produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului la adresa indicata in Comanda. Livrare inseamna semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier.

  1. Forta majora

Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora.

Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

  1. Legea aplicabila

Prezentele Termeni si contii se supun legislatiei din Romania. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.